ads
ads
ads
رئيس مجلس الادارة رجــب ر ز ق
رئيس التحرير سامي خليفة
ads

أول رد من سما المصري على قرار منع دخولها الكويت

الخميس 17-01 - 02:36 م
سما المصري سما المصري
انتشر في الساعات القليلة الماضية، خبر منع دخول الفنانة الاستعراضيةـ سما المصري من دخول الكويت، بسبب الفيديو التي قامت بتصويره أمام برج خليفة بالكويت.

وردت نشرت سما المصري، رد على ذلك بموقع التواصل الاجتماعي "انستجرام" حيث قالت: "المواقع والاخبار والسوشيال ميديا اللي عماله تقول انهم منعوني من دخول الكويت احب اقولكم ((والنبي تتلهوا)) واللي عنده معزه يربطها باه....لما يبقي يطلع بيان من وزاره الداخليه الكويتيه أو السفاره ابقي اعرف ارد علي الساده المجتهدين في اخبارهم ...مش كل واحد ماشي في الشارع نفسه يتشهر يجيب سيرتي ولا اي موقع نفسه يعمل ترافيك يطلع اي اشاعه وخلاص".

وأضافت: "وبإذن الله انا طالعه الكويت قريب عشان تتبطوا وبرضو هاصور عند الابراج تاني والاعلاميه الفاضله مي العيدان قالتلي شخصيا أن حد من المجتهدين قالها الكلام دا بدون أي سند ولا خبر مؤكد من اي جهه وهي شخصيا لا تملك مايثبت ذلك يعني مفيش حد مسئول قالها ولا بلغها بكده بطلوا هري باه".

وتابعت: "حد له شوق في حاجه..تاني اللي عنده معزها يربطها...ايييه يربطها...واللي عنده مستند يثبت ينشره خلي الناس تتبسط...سفريه الكويت حرقت ناس كتير باين كده...مع أن الكوايته دول اجدع واخلي ناس....ع العموم انا قاعده علي قلبكم في مصر وبره مصر".
ads

تعليقات Facebook

تعليقات العربية نيوز

استطلاع الرأى

في رأيك.. من سيفوز بالدوري المصري؟